SZÉP kártyák

Kedves SZÉP kártya tulajdonos!

Ebben a menüpontban bemutatjuk, hogy hogyan tud SZÉP kártyájával vásárolni, illetve milyen lehetőségei vannak!

Az új kormányrendelet értelmében 2021. Április 25 után, a SZÉP kártya bármely zsebéből lehetséges már vásárolni. Ez a lehetőség (bármely zseb) egyenlőre 2022.12.31.-ig érvényes, így használja ki az utolsó lehetőségeket és tegyen egészségéért / fittségéért! Természetesen 2021.12.31.-e után is fizethet SZÉP kártyával, de akkor már csak a SZABADIDŐ zsebet tudjuk elfogadni, amíg a kormány nem módosítja ezt a döntését!

“A 784/2021-es kormányrendelet** 2022. december 31-ig meghosszabbította a SZÉP-kártya alszámlái (zsebei) közötti átjárhatóságot.”

Figyelem! A közlönyben megjelent információk szerint a SZÉP kártya bármely zsebéből való vásárlás határidejét a kormány meghosszabbította, így már 2022. December 31. ig elfogadható!

SZÉP kártya használatának menete:

Válassza ki a rendelni kívánt terméket, majd tegye kosárba, és menjen végig a folyamaton (ne aggódjon 🙂 a rendszer végig fogja vezetni), fizetésnél válassza ki a SZÉP kártyás fizetést, majd erősítse meg a rendelést. Miután ezt mi megkaptuk, a rendszer automatikusan lefoglalja Önnek a terméket. Ezután kezdődik a fizetés SZÉP kártyával. Ez kártya függő, mivel online rendel, így a kártyát nem tudjuk lehúzni, (viszont, ha meglátogatja budapesti üzletünket, ott azonnal tud fizetni SZÉP kártyájával!) na de maradjunk az online verziónál.

Amennyiben elakadna, keressen minket az ügyfélszolgálati számunk egyikén és kollégáink állnak szíves rendelkezésükre!

OTP SZÉP Kártyával történő Online fizetés:

Ha Önnek OTP SZÉP kártyája van, a https://www.otpportalok.hu/bejelentkezes/ honlapon szükséges regisztrálnia, vagy belépnie. A bank felületén keresztül áttudja vezetni az összeget a Fitness-Vital Trade Kft. (1076 Budapest Garay tér 20) boltja számára. Az átutalás sikerességéről szóló igazolást, kérjük küldje el az email címünkre és írja a megjegyzésbe a rendelési számát.

K&H SZÉP Kártyával történő Online fizetés:

Első lépésként be kell lépnie a K&H felületére. Jelentkezzen be az adataival, vagy regisztráljon, ha még nincs fiókja, és a fogadó azonosító megadása után, át is tudja vezetni nekünk az “előleget / fizetendő összeget”.

Cégünk K&H azonsítója: 84037622

Ha nincs online regisztrációja, akkor fel kell hívnia a K&H Telecentert: 06 – 1 /20/30/70/-335-3355. Ezután a 7-es menüpontot kell kiválasztani: K&H SZÉP KÁRTYA Ügyfélszolgálat. Az adatai egyeztetése után a tranzakció ellenértékét átutalják a Fitness-Vital Trade Kft. számlájára. Erről a tranzakcióról kérünk egy visszajelzést, hogy megtudjuk nézni a bank felületén. Ezen visszaigazolás után máris tudjuk küldeni a kért rendelést.

MKB SZÉP Kártyával történő Online fizetés:

Lépjen be vagy regisztráljon az MKB SZÉP kártya felületére, küldje el nekünk az azonosító számát, melyet a kártyáján talál meg, mi ez alapján kérünk egy kódot az MKB-től, és ezt pedig visszaküldjük Önnek, és ezt a kódot kell megadnia az utalásnál. Ilyenkor kapunk egy visszaigazolást a fizetésről, ha ez rendeben van, akkor utána tudjuk küldeni a terméket.

A rendelésed leadása és a fizetési email érkezése között 1-2 nap is eltelhet, függően a rendelési idő leadásától, de mindent megteszünk, hogy a lehető leggyorsabbak legyünk.

Az egyedi azonosítóját, itt találja kártyán:

Gyakori kérdések SZÉP kártyával való fizetések esetén:

Mikor kell az összeget elutalnom?

A rendelés leadása után ellenőrizzük a megrendelést és küldünk egy visszaigazolást, ez után tudja elindítani a fizetést a SZÉP kártyájával. Kérjük minden esetben várja meg munkatársaink visszaigazolását! Amennyiben a fizetés megérkezett és visszaigazoljuk, már indítjuk is a kiszemelt termékét / termékeit.
Amennyiben nem kapna emailt, akkor írjon egy levelet az és azonnal segítünk!

Nem sikerült az utalás. Mit tegyek?

Először is ellenőrizze le, hogy az összeg bármelyik zseben valóban elérhető, elegendő a keret, ellenőrizze a kártyája lejárati idejét illetve, ha kéri, akkor a CVC kódot. Amennyiben ezekkel minden rendben van, akkor keressen meg minket bizalommal telefonon és szívesen segítünk az utalás menetében.

Hogyan rendeljem meg a terméket?

Célszerű weboldalunkon leadni a rendelést, de természetesen telefonon, vagy személyesen is állunk rendelkezésére, üzleteinkben.
Online leadott rendeléseknél egyszerűen a pénztárnál válassza ki az adott fizető eszközt és mi ez alapján intézzük a továbbiakat.
A megrendelést automatikusan visszaigazolja a rendszer és be is foglalja a választott terméket. A fizetés sikeressége esetén fel is adjuk a csomagját.

Visszáru SZÉP kártyás fizetés esetén:

Amennyiben nem tudjuk cserélni a választott terméket, ajándékutalvány formájában kapja meg a visszatérítést. Bankszámlára nem tudunk semmilyen formában vásárlást visszautalni.

Bármi kérdése lenne, keressen bennünket elérhetőségeink egyikén.

Cookie beállítások